A mi garanciánk

A Samsonite termékeket szigorú vizsgálatoknak vetik alá, annak érdekében, hog az utazási termékek a legszigorúbb szabványoknak is megfeleljenek. Következésképpen, ha probléma merülne fel ezzel a Samsonite termékkel (a "Termék" ) és a probléma oka gyártási vagy anyagi jellegű hiba, a Samsonite saját belátása szerint helyreállítja vagy kicseréli a Terméket az itt leírt garanciális feltételeknek megfelelően. A garancia csak a Termék első vásárlójára vagy a megajándékozottra érvényes. A garancia időtartama a Termék jótállási jegyén található, melyet a Termék belsejében és / vagy a fenti termék jellemzőit bemutató honlapunk tartalmazza.

Elektromos, elektronikus alkatrészek és csatlakozók, kábelek, illetsztések és akkumulátorok nem tartoznak bele a garanciába. Ez a garancia csak a gyártási hibákra terjed ki, és nem tartalmazza a nem megfelelő használatból eredő károkat ( úgy, mint szokatlan elemekkel való közlekedés), hanyagság, baleset, kopás, extrém hőmérséklet, oldószerek, savak, víz, a termék normál elhasználódása, vagy szállítási károk ( például légitársaságok által). Ha a szállítás után sérülten kapja vissza, kérjük keresse fel a szállító céget az érkezés helyszínén, amennyiben lehetséges, vámkezelés előtt.

Amíg a nem-garanciális szervízelést bármely cég által elvégeztetheti, addig a Samsonite előírja, hogy a garanciális javítttatást a Samsonite Szervizközpontjában ( a továbbiakban: Szervizközpont) végeztesse el. A nem megfelelő vagy nem megfelelően elvégzett karbantartás vagy javítás érvényteleníti ezt a garanciát. Hogy megtalálja az Önhöz legközelebbi Szervizközpontot, kattintson ide. Kérjük ne küldje közvetlenül a Samsonitenak a Terméket, mert ezzel csak késlelteti a javítást. Ez a garancia globális, termékét a világ összes Samsonite Szakszervizében örömmel fogadják. Mindemellett a termék Szakszervizbe való eljuttatásakor esetlegesen felmerülő szállítási, csomagolási és adózással kapcsolatos és egyéb költségek Önt terhelik.

A garanciális szolgáltatások igénybe vételéhez a Szervízközpontokban, szüksége lesz a megfelelően kitöltött jótállási jegyre és az eredeti vásárlást igazoló blokkra. A Szerviz központ meghatározza, hogy a probléma megoldását fedezi-e vagy sem a Samsonite garancia. Amennyiben a garancia érvényes, tájékoztatni fogják Önt, hogy a termék javítható-e vagy ki lesz-e cserélve. Minden ilyen javítás vagy csere költsége a Samsonite-ot terheli, beleértve az összes javítással vagy cserével járó kiadásokat. Amennyiben a terméket cserélni kell, de az a típus már nem érhető el, úgy a Samsonite vállalja, hogy egy hasonló értékű termékkel helyettesíti

Véletlenszerű és következménnyel járó károk kifejezetten ki vannak zárva. A labor díjakra és károkra, melyek bármilyen más cég által végzett munkának tulajdoníthatók, a garancia nem vonatkozik. A vonatkozó jogszabályoknak megfelelően, minden garanciával foglalkozó törvény érvényes. Jelen garancia korlátozva van a termék értékére. A gyártási, műszaki adatok értesítés nélkül módosulhatnak. A termékzárak célja, hogy megóvja a terméket illetve annak tartalmát a véletlen kinyitástól, lopásoktól vagy a légitársaságok vagy más reptéri hatóságok illetéktelen bejutásától. Kérjük mindenképp vizsgálja meg termékét, miután idegenek kezében volt. Ha a szállítás után sérülten kapja vissza, kérjük keresse fel a szállító céget, (mely rendelkezik a termék károsításával szembeni biztosítással) az érkezés helyszínén, amennyiben lehetséges, vámkezelés előtt.

Garanciánk célja, hogy Ön élni tudjon speciális jogaival. Mindemellett, az itt leírt jogok mellett Ön további jogokkal is rendelkezhet, melyek államonként és országonként eltérhetnek, tekintettel a jótállás kirekesztésére vagy alkalmazására, a véletlenszerű és következményekkel járó károkra és javításra, valamint cserére. Következésképpen, a korlátozások vagy kirekesztések kifejezetten jelen garancia esetében nem alkalmazhatók Önnél.