Üdvözöljük a Samsonite wecare programban.
Proxis és Nexis bőröndjeink úgy készültek, hogy hosszú éveken át bírják az utazást, és elkísérjék bárhová, ahová csak szeretné. De néha az út tartogat meglepetéseket. Biztos lehet benne, hogy gondoskodunk Önről. Ha Proxis vagy Nexis bőröndöt vásárol, 10 éves globális gyártói garanciát kap (a feltételeket lásd a garanciafüzetben). Ráadásul ugyanebben az időszakban élvezheti a Samsonite egyedülálló wecare programját.
Az Ön díjmentes szolgáltatásai
Gondtalan javítás, kérdések nélkül
Ez a szolgáltatás a bőrönd funkcionális sérüléseire vagy hibáira vonatkozik, beleértve a szállítás közben keletkezett károkat is. Ha a sérülés vagy hiba a Samsonite wecare program hatálya alá tartozik, és nem javítható, kicseréljük a bőröndöt.
A Samsonite wecare javítási szolgáltatás nem vonatkozik a normál elhasználódásra, a nem rendeltetésszerű használatból eredő károkra, valamint az olyan esztétikai sérülésekre, mint a karcolások, horpadások, foltok, színelváltozások vagy a termék megjelenésében bekövetkező egyéb, nem funkcionális változások.
Teljeskörű átvizsgálás
Amikor javításra vagy szervizelésre leadja a terméket, teljes körű átvizsgálást végzünk rajta: megtisztítjuk a külső felületet, és szükség esetén kicseréljük a kerekeket, hogy a bőröndje ugyanolyan simán működjön, mint az első használatkor.
Ingyenes személyre szabás dombornyomással
Vásárláskor vagy regisztrációkor lehetősége lesz egyedivé tenni bőröndjét egy dombornyomott bőröndcímkével – különleges részletet adva a megjelenéséhez.
Hogyan működik?
Regisztrálja bőröndjét
Regisztrálja bőröndjét a MY SAMSONITE felületen, illetve kérjük, hogy töltse fel a vásárlási bizonylatot. Így később nem kell aggódnia a papírmunkával. A regisztráció nem kötelező a Samsonite wecare program előnyeinek élvezetéhez, de egyszerűbbé teszi a folyamatot.
Lépjen kapcsolatba velünk az alábbi lehetőségek egyikén
- Online szervizigénylés indításával
- Keressen fel egy viszonteladót, ahol készséggel segítenek.
- Írjon nekünk a wecare@samsonite.com
Megjavítjuk vagy kicseréljük
Megkeresését kiemelt prioritással kezeljük. A lehető legrövidebb időn belül szervizcsapatunk felveszi Önnel a kapcsolatot, és tájékoztatja a következő lépésekről, hogy bőröndje újra olyan simán működjön, mint az első napon.
- Kisebb, könnyen javítható sérülések esetén javítókészletet küldünk. A Samsonite termékeket úgy terveztük, hogy könnyen javíthatók legyenek, így gond nélkül megoldható a javítás. A folyamathoz videós útmutatók is rendelkezésre állnak.
- Minden más esetben a Samsonite saját belátása szerint megjavítja a bőröndöt, vagy kicseréli azt, ha a sérülés vagy hiba nem javítható.
- A legtöbb európai országban ingyenes szállítás érvényes. Amennyiben szállítási költség merülne fel, erről a díj felszámítása előtt tájékoztatást kap.
* Az elektromos és elektronikus alkatrészek, csatlakozások, kábelek, adapterek és akkumulátorok esetében kizárólag a jogszabályban előírt garancia érvényes, amely államonként vagy országonként eltérhet.
** Ha harmadik fél (különösen légitársaság) okozta a sérülést, javasoljuk, hogy azonnal jelentse a kárt, és nyújtsa be igényét a fuvarozónál, hogy a biztosításuk alapján kártérítést kapjon.