Garancia & Szerviz

MIT TARTALMAZ A SAMSONITE GARANCIA?

A Samsonite garancia csak a gyártási hibákra terjed ki, a garanciában megadott ideig. Nem tartalmazza a nem megfelelő használatból eredő károkat ( úgy, mint szokatlan elemekkel való közlekedés), hanyagság, baleset, kopás, extrém hőmérséklet, oldószerek, savak, víz, a termék normál elhasználódása, vagy szállítási károk ( például légitársaságok által).
Amennyiben problémája merült fel a termékével, és a hiba oka alapanyagból vagy gyártásból ered, akkor vagy megjavítjuk vagy cseréljük termékét. Minden javítás vagy csere a mi saját költségünkön történik, beleértve a termék visszaküldésével járó szállítási költségeket. Mindemellett a sérült termék Samsonite Szervizközpontba való eljuttatásakor esetlegesen felmerülő költségek Önt terhelik. Amennyiben szeretné teljes egészében megismerni garanciális feltételeinket, kattintson ide.

MILYEN DOKUMENTUMOKRA VAN SZÜKSÉG A GARANCIÁLIS ELLENŐRZÉSHEZ?

A garanciális szolgáltatásokért szüksége lesz a vásárlást igazoló blokkra, vagy a rendelésvisszaigazoló emailre.

MEGJAVÍTJÁK A TERMÉKEMET, AMENNYIBEN A SÉRÜLÉS NEM GARANCIÁLIS?

Igen, örömmel vetünk egy pillantást Samsonite termékére. Hivatalos Szervizközpontunk megvizsgálja a terméket és előzetesen tájékoztatja Önt a felmerülő javítási költségekről, így Ön eldöntheti, hogy igényt tart-e a javításra vagy sem. A Szervizközpontunkkal kapcsolatos további részletekért, kattintson ide.

TERMÉKEMET KÜLFÖLDÖN VÁSÁROLTAM. A GARANCIÁM ÉRVÉNYES MINDENHOL?

Igen, érvényes! A Samsonite világgaranciát kínál, mely érvényes bárhol és termékét bármelyik hivatalos Szervizközpontban megjavíttathatja a világban. Kérjük, győződjön meg róla, hogy a vásárlást igazoló blokk/ rendelésvisszaigazoló email mindig Önnél van.

HOL TUDOM A SAMSONITE BŐRÖNDÖMET MEGJAVÍTTATNI?

Samsonite terméke bármelyik hivatalos Szervizközpontban megjavítható. A garanciális szolgáltatás elkezdéséhez, győződjön meg róla, hogy a vásárlást igazoló blokkot vagy rendelésvisszaigazoló emailt vagy a másolatát vigye magával. További részletekért a szervizközpontunkról, kattintson ide.

MIT TEHETEK, HA A BŐRÖNDÖM A REPÜLÉS SORÁN SÉRÜL MEG?

Amennyiben a repülés után sérülést fedez fel bőröndjén, azt javasoljuk, hogy keresse fel a légitársaságot és jelezze kárigényét. Legtöbbször ezt megteheti a poggyászkiadó részen található pultnál teheti meg. A légitársaságok felelősségre vonhatók az utazás során keletkezett károkért, és javítási, csere vagy visszatérítési szolgáltatást nyújthatnak. MInden hasonló sérülés esetén, melyre nem terjed ki a Samsonite garancia, biztosítjuk a szükséges dokumentumokat, és költségtérítéses szervizt, amennyiben szükséges. További részletekért, kattintson ide.

MIT TEHETEK, HA A BŐRÖNDÖM MEGSÉRÜLT EGY KÜLSŐS SZOLGÁLTATÓ ÁLTAL (BUSZTÁRSASÁG, VONAT,...)?

Csak úgy, mint a légitársaságok esetében, a többi szolgáltatónál is jelezheti a hibát, hogy a megfelelő kárpótlásban részesüljön. További részletekért, kattintson ide.

Hogyan regisztrálhatom a termékem?

Megvásárolt Samsonite termékét regisztrálhatja a Mysamsonite platformunkon.
Az összes termék megjelenik a termékáttekintőben, ahol további információkat találhat az adott termékről, például a zár beállításáról, megtekintheti a garanciát, és egyéb szolgáltatásokat, például megszemélyesítést kérhet.
Lehetőség van a vásárlást igazoló dokumentum letöltésére is, ha szüksége lenne rá.
Kezdje el most: MY SAMSONITE
NEM TALÁLTA MEG A KÉRDÉSÉRE A VÁLASZT?
Kapcsolat